رونالدو: بايد لاليگا و ليگ قهرمانان را هم فتح کنيم
مرتبط با موضوع ( <-CategoryName-> ) | تاريخ ارسال مطلب : پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:,

رونالدو: بايد لاليگا و ليگ قهرمانان را هم فتح کنيم


ستاره پرتغالي رئال مادريد گفت: رئال مادريد سزاوار کسب عنوان قهرماني جام حذفي اسپانيا بود اما هنوز 2 جام ديگر هم مانده که بايد آنها را کسب کند.

 

 

کريستيانو رونالدو که به دليل مصدوميت جايي در نبرد بامداد امروز (پنج‌شنبه) تيمش و بارسلونا در فينال جام حذفي اسپانيا نداشت، پيروزي کهکشاني‌ها در اين ديدار را حق تيمش دانست و گفت: قهرماني در اين رقابت‌ها حق ما بود چون بهتر از بارسلونا بازي کرديم و موقعيت‌هاي بيشتري براي گلزني داشتيم اما هنوز 2 جام ديگر مانده است که بايد آنها را هم کسب کنيم.

به نقل از تسنيم، رونالدو افزود: براي رسيدن به فينال جام حذفي زحمات زيادي کشيده بوديم و خوشحاليم که نتيجه داد. خوشحاليم و بايد براي اين موفقيت جشن بگيريم و به ليگ فکر کنيم.

ستاره پرتغالي 29 ساله کهکشاني‌ها درباره وضعيت خود و اينکه چه مدت تا پايان دوره ريکاوري‌اش باقي مانده است عنوان کرد: الان به مراتب بهترم و ديگري دردي را در پايم حس نمي‌کنم.

پيروزي که رئال مادريد بدون حضور رونالدو در آخرين ال‌کلاسيکوي اين فصل کسب کرد، در حالي نوزدهمين قهرماني‌ اين تيم را در جام حذفي اسپانيا به ثبت رساند که کهکشاني‌ها با 3 امتياز اختلاف نسبت به اتلتيکومادريد، صدرنشين جدول رده‌بندي لاليگا همچنان به قهرماني در ليگ اميدوارند و در ليگ قهرمانان اروپا هم به مرحله نيمه‌نهايي راه‌ پيدا کرده‌اند و در آنجا بايد با بايرن مونيخ پيکار کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده پست: امیرمهدی چیتی


برچسب‌ها:
این قالب بطور اختصاصی توسط BOLD برای فوتبال ایران وجهان طراحی شده است
تمامی حقوق مطالب مندرج در وبلاگ برای فوتبال ایران وجهان محفوظ است